eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancjaRe: gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.freenet.de!multikabel.net!newsfeed20.mul
    tikabel.net!eweka.nl!lightspeed.eweka.nl!69.16.177.242.MISMATCH!cyclone02.ams2.
    highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!npeersf02.ams.highwinds-media.com!
    newsfe10.ams2.POSTED!7564ea0f!not-for-mail
    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <hgdhsa$6q7$1@news.telbank.pl> <DtzWm.89364$lP6.68923@newsfe13.ams2>
    <hgej66$928$1@news.onet.pl>
    <3...@b...googlegroups.com>
    <4b2b859c$1@news.home.net.pl>
    In-Reply-To: <4b2b859c$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: gwarancja
    Lines: 22
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Message-ID: <SmMWm.42802$eZ2.5504@newsfe10.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.152.238
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe10.ams2 1261146674 86.3.152.238 (Fri, 18 Dec 2009 14:31:14 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Dec 2009 14:31:14 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Fri, 18 Dec 2009 14:31:13 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:620525
    [ ukryj nagłówki ]


    "spp" <s...@o...pl> wrote in message news:4b2b859c$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 2009-12-18 14:35, BK pisze:
    >
    >>> Jeżeli np. reklama mówiła o 24 miesięcznej gwarancji, a Ty dostałeś 12
    >>> miesięczną, to możesz skorzystać z uprawnień konsumenckich do zwrotu.
    >>
    >> Polemizowalbym. Bo niby na jakiej podstawie prawnej? :)
    >
    > "Reklama wprowadzająca w błąd" - ctrl+C, google, ctrl+V, enter i ...
    > wszystko jasne. :)

    A czy prawo w Polsce nie gwarantuje zwrotow np. do 5 dni z powodu
    "rozmyslenia sie" - tak jest we wszystkich krajach UE! W Uk moge oddac towar
    nawet w przypadku M&S do 45 dni... Standard to 14 dni. A 5 ustowowo.
    Jesli wiec cos jest nie tak, to po prostu ide do okienka, oddaje i z glow.
    To wymusza na sklepie, producencie uczciwe informawanie o wszystkim.
    Dlaczego tego w Polsce nie ma tylko nadal jest to dziki handel na zasadzie
    "widzialy galy co braly" a jak sie nie podoba to do sadu... Czy nie latwiej
    to po prostu zalatwic prawem konsumenta do zwrotu towaru bez podania
    przyczyny nawet w 3 dni?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1