  • Data: 2005-06-15 11:17:15
    Temat: Re: grill na balkonie
    Od: "Zlaprybe " <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jocker_Gd <H...@U...onet.pl> napisał(a):

    > To gratuluje, ale itak nie zmienia to mojej opinii na ten temat -
    > grillowanie na balkonie trąci MEGA BURACTWEM.

    Nie widze w robieniu grilla na balkonie megaburactwa. Postaw sie w mojej
    sytuacji. Najblizsze miejsce robienia grilla jest odlegle o 10 km od mojej
    miejscowosci, moje mieszkanie jest tak usytuowane ze dym moze przeszkadzac
    jedynie jednemu sasiadowi z ktorym mam swietne uklady. A taka kielbaska z
    grilla jest swietna zabawa dla calej rodziny. Pozdrawiam.