    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gówno
    Date: Fri, 11 Jan 2008 10:10:30 +0100

    > Smacznego. Wcinaj do woli, nie jest to zabronione ;)

    Sam od jakiegoś czasu bawię się co bardziej descktopowymi dystrybucjami
    Linuksa (ostatnio Ubuntu), mimo że na co dzień używam XP. Nie docierają
    do mnie argumenty, że Linux jest zły bo nie działają na nim gry i w
    ogóle jakiś taki niepodobny do Windowsa.

    Zwłaszcza że popularność Win jest oparta na tych samych zasadach jak GG.
    Shit ale ludzie używają bo wszyscy go mają _-_ ...
    Co bardziej dobijające jest to, że większość ludzi używa ponieważ
    dostała system z komputerem (OEM) albo od kolegi (Pirat). A używanie
    czegoś innego nie jest możliwe bo na innych systemach nie działają gry,
    MS Office i internet... ech...

    To smutne, zwłaszcza że widzę to i po sobie. Bo jak mówiłem bawię się
    ostatnio ubuntu i mam bardzo miłe wspomnienia z tego systemu, ale na co
    dzień używam XP... ot tak... z przyzwyczajenia, albo by odpalić jakiś
    prog do którego się przyzwyczaiłem.

    Gdyby producenci oprogramowania potraktowali troche poważniej Linuksa i
    robili wersje pod pingwina to płatny win by szybko przestał być "jedynym
    słusznym", ale im się nie opłaca przepisywać 1/3 kodu bo za mało userów,
    a userów jest mało bo "SOFT" pod linuksem nie działa... błędne koło _-_

    Ogólnie reasumując Linux jest spok i życzę mu wszystkiego dobrego :)

    pozdrawiam.
    PlaMa