  • Data: 2008-01-12 14:58:50
    Temat: Re: gówno
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Próbowałem w zyciu 3 razy przesiąść się na linuxa i zawsze wcześniej czy
    > później konczyło się to jakąś porazką. Programy nie mają kompletnych
    > instalatorów i wcześniej czy później jest jakiś problem niezgodnosci
    > bibliotek, konfliktu rpm itd.

    Akurat ten problem zniknął po zaUbuntowaniu się :P. Synaptic i deb'y i
    jak dotąd nie miałem problemów z instalacją programów, bibliotekami czy
    multimediami. No... multimedia wymagały jednego ctr+c, ctr+v :)

    > Sterowników do tunera TV nie znalazłem,

    O sofcie i traktowaniu Lin przez producentów już pisałem. Jednak
    porządne firmy i popularny sprzęt nie sprawia problemów ze sterownikami.

    > każdy program ma inaczej działające GUI i menu...

    Nie rozumiem.

    > IMHO warto zapłacić te
    > 300 zł za bezproblemowy system niż bawić się w desktop na linuxie.

    Bezproblemowy? :D Trochę przesadziłeś :) Ale i tak XP to szczyt marzeń
    jak patrzę na Vistę :]

    > Pod
    > serwerek może z kolei być jak najbardziej.

    nie wiem :d Nie znam się na serwerach :d

    pozdrawiam.
    PlaMa