  • Data: 2008-01-11 20:09:05
    Temat: Re: gówno
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co bardziej dobijające jest to, że większość ludzi używa ponieważ dostała
    > system z komputerem (OEM) albo od kolegi (Pirat). A używanie czegoś innego
    > nie jest możliwe bo na innych systemach nie działają gry, MS Office i
    > internet... ech...
    >
    > To smutne, zwłaszcza że widzę to i po sobie. Bo jak mówiłem bawię się
    > ostatnio ubuntu i mam bardzo miłe wspomnienia z tego systemu, ale na co
    > dzień używam XP... ot tak... z przyzwyczajenia, albo by odpalić jakiś prog
    > do którego się przyzwyczaiłem.

    Próbowałem w zyciu 3 razy przesiąść się na linuxa i zawsze wcześniej czy
    później konczyło się to jakąś porazką. Programy nie mają kompletnych
    instalatorów i wcześniej czy później jest jakiś problem niezgodnosci
    bibliotek, konfliktu rpm itd. Sterowników do tunera TV nie znalazłem, każdy
    program ma inaczej działające GUI i menu... IMHO warto zapłacić te 300 zł za
    bezproblemowy system niż bawić się w desktop na linuxie. Pod serwerek może z
    kolei być jak najbardziej.