    From: "Papo5murfo" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "gospodarka" loginami i hasłami administracyjnymi w firmie
    Date: Mon, 21 Feb 2011 21:23:12 +0100

    Órzytkownik "to" napisał:

    > Nie chce mi się pisać ciągle tego samego, ale napiszę jeszcze raz.
    > Wszystko co ten administrator zrobił na swoim stanowisku pracy jest
    > własnością firmy, w tym np. skrypty które sobie napisał, projekt sieci
    > którą w tej firmie wykonał itp.

    nie udawaj głupszego niż jesteś, podasz jakieś podstawy prawne sfoich
    teorii?:O)
    może jak administrator albo sekretarka napiszą sobie w czasie pracy wiersz,
    albo uszyją skarperki to ten wiersz i skarpetki należą do pracodawcy?:O)
    popisujesz się sfoją głupotą a naprawdę nie masz czym:O(
    własnością pracodawcy jest wyłcznie to co w czasie pracy i w ramach sfoich
    obowiązków (które zostały umówione) wykona pracownik, bo tylko za to ma
    płacone, za pisanie wierszy nikt mó nie zapłącił bo takeij umowy nie
    było!!!!

    > Administrator ma obowiązek wykonywać polecenia
    > przełożonych które korespondują z jego stanowiskiem pracy

    nie znasz umowy owego administratora więc nie udawaj jasnowidza wiedzącego
    co z koresponduje z jego stanowiskiem a tym bardziej jaką mają tam politykę
    bezpieczeństwa dotyczącą haseł, bo robisz się nudny!!!

    jeśli zamierzasz dalej wciskać podobne kity do nie odpisuj!!!