eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"gospodarka" loginami i hasłami administracyjnymi w firmie › Odp: "gospodarka" loginami i has?ami administracyjnymi w firmie
  • Data: 2011-03-03 21:19:46
    Temat: Odp: "gospodarka" loginami i has?ami administracyjnymi w firmie
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijlsp2$c0e$...@i...gazeta.pl...

    > Pomyśl logicznie. Jeśli jesteś czyimś celem, to ktoś może próbować po
    > kolei wielu haseł. Prędzej czy później ZAWSZE trafi.

    ekhm, tyle ze przy probie wlamania bruteforce do systemu kogos kto wie co robi
    to to pozniej moze byc za miliardy lat ;)

    niebotycznie wieksze szanse masz wygrac 5 razy pod rzad w totka niz dostac sie
    do ktoregos z moich ruterow *metoda bruteforce*, zapewniam

    tak jak bylo wspomniane - kopia danych dostepowych musi istniec,
    dane powinny byc znane tylko osobom uprawnionym i zmieniane wystarczajaco
    czesto zeby miec pewnosc ze osoby ktore mialy do nich dostep a juz nie
    powinny go miec go nie maja

    natomiast sam mam kilka pomniejszych urzadzen w ktorych nijak nie moge sobie
    wyobrazic zwiekszenia bezpieczenstwa poprzez zmiane 32 znakowych, losowych hasel
    na inne, prosciej pobic ochroniarzy, wykopac drzwi, ukrasc takiego switcha z
    serwerowni i dostac sie bezposrednio do pamieci niz zlamac to niezmieniane haslo
    bez fizycznego dostepu