    From: <news>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <k8gt3a$u4d$1@speranza.aioe.org> <k8h2tc$dpp$1@speranza.aioe.org>
    <k8hv36$8qi$1@speranza.aioe.org> <k8ilfg$bnu$1@news.dialog.net.pl>
    <k8jf7c$j7b$1@node2.news.atman.pl> <k8jk54$jp1$1@speranza.aioe.org>
    <k8jmsl$q14$1@speranza.aioe.org>
    <50adf75d$0$33462$c3e8da3$fdf4f6af@news.astraweb.com>
    <k8qgjr$usv$1@news.dialog.net.pl>
    <50b0ed09$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
    <k8srro$26a$1@news.dialog.net.pl>
    <50b20162$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    <k8t5d3$8t6$1@news.task.gda.pl>
    <50b22172$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <k8t8s1$ion$1@news.task.gda.pl>
    Subject: Re: gmo w polsce? chyba ze powstrzymasz...
    Date: Sun, 25 Nov 2012 14:28:49 +0100

    Użytkownik "PlaMa" napisał:
    > błagam... nie masz bladego pojęcia o czym piszesz. Jednym z
    > fundamentalnych celów tworzenia GMO to
    > tworzenie krzyżówek mających większą tolerancję
    > na stras środowiskowy.

    Twoje słowa skomentuję tak: Przeżarłeś się własną kiełbasą wyborczą tak ze
    sam zacząłeś wierzyć w te kłamstwa co je sam opowiadasz!
    Te brednie o roślinach GMO odpornych na środowisko to taka propaganda dla
    takich lemingów jak ty! Jedyne organizmy najbardziej odporne na środowisko i
    choroby to te naturalne> Człowiek mutacjami genów nigdy nie prześcignie
    natury to takie oczywiste, dlatego prace nad GMO polegają wyłącznie na
    wprowadzeniu genu trucizny do rośliny, lub genu odpornego na truciznę
    RANDUP.
    RANDUP to taka trucizna totalna, zabija wszystko i tylko GMO są na nią
    odporne, dlatego przed posianiem GMO najpierw się pole nim spryskuje żeby
    zabić wszelakie życie i na takim martwym polu już praktycznie nic roślinom
    GMO nie zagraża bo wszystko wymarło. Ale jeśli ty myślisz ze jak zjesz ta
    trutka tobie nie zaszkodzi to jesteś kretynem!

    > Widziałeś kiedyś złote pola zbóż pnące się ku niebu na jakiejś wsi? Wiesz
    > jak oryginalnie wyglądały te zboża? Miały może z 15 cm
    > wysokości, były malutkie i miały niewielkie kłosy. Dzisiejsza pszenica,
    > żyto itp. itd. są wynikiem celowej działalności człowieka, który
    > przez tysiące lat modelował te gatunki by miały pożądane przez
    > nas cechy. Selekcja osobników,

    No właśnie selekcja a nie krzyżowanie, człowiek żadnych roślin nie krzyżował
    a jedynie prowadził selekcję, więc po co opowiadasz te kłamstwa o
    krzyżowaniu od zawsze?
    Każdą trawę możesz tak wyselekcjonować żeby miała ziarna jak zboże.

    > w jaki sposób przekażesz następnym pokoleniom geny z GMO,
    > które zjadłeś? O to się pytam!

    Geny to białka które zjadłeś, jeśli jesz mutanty to sam nim jesteś, nie ma
    możliwości budowania prawidłowych tkanek z nieprawidłowego pożywienia.

    > Dorośnij.

    Kolejne twoje kłamstwo obaliłem i nic nie masz do powiedzenia?
    No powiedz że obecnie rolnik płaci haracz za własne ziarno jakim obsiewa
    pole.