  • Data: 2003-02-04 06:56:43
    Temat: Re: gluchy telefon
    Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bombel" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b1ml8l$ljq$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > Moja rada: kup sobie telefon z możliwością blokowania (tzw. filtrowanie
    > rozmów) i problem rozwiązany (wżucasz gościa na listę zablokowanych
    numerów
    > i już do ciebie nie zadzwoni)

    Numer pokazuje sie jako "nieznany", czyli jest zastrzezony, i jako taki nie
    jest rejestrowany przez telefon. Ale zwroc uwage, ze nadal podazamy w
    kierunku pt. "Jak wydac pieniadze aby ustrzec sie przed baranem". A logiczne
    wydaje sie, ze powinno to byc raczej: "Jak ukarac barana, zeby wiecej sie
    tak nie zabawial". IMHO to moglaby byc calkiem prosta sprawa: Ja skladam
    skarge do odpowiedniej struktury mojego operatora -> operator sprawdza czy
    tego dnia faktycznie ktos wydzwanial do mnie nieustannie (czy dzwoniono co
    kilka minut) -> sprawdza numer i ustala jego wlasciciela -> wysyla pismo
    informujace wlasciciela, ze spod jego numeru wychodza polaczenia na ktore
    zlozono skarge i informuje go, ze powtorzenie takiej sytuacji zakonczy sie
    sprawa w sadzie.
    Mysle, ze to naprawde proste do zrobienia. Dlaczego ja mam w takiej sytuacji
    ponosic konsekwencje czyjejs glupoty? Jakby tak ukarac nawet nieduzymi
    karami typu 500 zl tego typu zachowania to pewnie byloby ich znacznie
    mniej. Juz pierwsze ostrzezenie byloby pewnie alarmem dla wielu ludzi.
    Wydaje mi sie, ze glownie takie zabawy dotycza dzieci i mlodziezy. Rodzice
    kupuja dziecku telefon i nierzadko przestaja panowac nad tym, co sie z tym
    telefonem dzieje i jak jest wykorzystywany. Nie wydaje mi sie takze, zeby
    jakiekolwiek przepisy prawa blokowaly zaproponowane przeze mnie rozwiazanie.
    Mysle, ze to jest brak dobrej woli i checi zadbania o klienta (jak to
    slusznie ktos juz napisal). Nieustannie dostaje pod swoj numer sms-y ze
    spamem od wlasnego operatora informujace mnie o stworzeniu kolejnej uslugi.
    Za kazdym razem jest to oczywiscie usluga dzieki ktorej operator moze
    zarobic a ja wydac ;-) A ja chcialabym faktycznie doczekac sie jakiejs
    interwencji z jego strony w takiej sytuacji jak ta wczorajsza zamiast tych
    wszystkich czesto zbednych "zabaweczek".

    Pozdrawiam

    Marzenna