    Subject: Re: glosowanie korespondencyjne
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <c...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ea66315$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <6...@g...com>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 27 Apr 2020 16:49:57 +0200

    W dniu 27.04.2020 o 12:19, Kris pisze:

    > Czyli tajność jednak jest zachowana

    Tajność głosu jest zapewniona wtedy, kiedy jest _gwarantowana_ przez
    system głosowania. Czyli nie da się powiązać twojego głosu z twoimi
    danymi. Jeśli się da, ale nie wolno to nie jest zapewniona tylko co
    najwyżej obiecana. Równie dobrze ja mogę cię zapewnić, że jak mi
    pożyczysz milkon złotych to po roku oddam ci półtora miliona. I masz
    wtedy nie pewność, a co najwyżej obietnicę zysku. I tu masz podobnie -
    masz obietnicę sasina, że nikt tych danych nie powiąże. Jest ona tyle
    warta, jak słowa zera, że jeśli ktoś uważa, że wybrory stanowią
    zagrożenie dla zdrowia, to może zgłosić do prokuratury i tam zbadają.
    Innymi słowy jest gówno warta.

    --
    Shrek