  • Data: 2015-05-08 08:35:35
    Temat: Re: gdzie we wrocławiu ?
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 07 May 2015 10:26:11 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > przygotowanie umowy lub sprawdzenie przyniesionej,
    A na czym polega sprawdzenie tej przyniesionej? Może na zweryfikowaniu
    zgodności ze stanem prawnym?

    Miałem w łapach kilkadziesiąt umów powagą notariuszy (kilkunastu)
    uświęconych, w których strony się zobowiązywały do łamania kilku
    przepisów prawa, w tym tych opisanych i w kw, i kk. Żaden z nich nie
    poniósł żadnej, nawet dyscyplinarnej, odpowiedzialności chociaż
    grzebała przy tym i prokuratura i ze dwie instancje cywilne. Sądy
    dyscyplinarne przy izbach też się nie doszukały uchybień.

    Teoretyczna odpowiedzialność oczywiście jest. Prędzej jednak spotka za
    otwarcie kancelarii zbyt blisko kolegi po fachu niż za dopuszczenie do
    podpisania aktu przez ledwie przytomnego pijaczka podtrzymywanego
    przez kontrahentów (brak badania zalegalizowanym alkomatem zadecydował
    ;-)

    > tę nieruchomość którą kupiłeś od Waldka to wcale jej nie
    > kupiłeś, bo Waldek nie był jej właścicielem, bo w 1950zł
    > pradziadek Waldka wadliwie ją nabył.
    Sam piszesz o wynalazku ksiąg wieczystych, notariusz do tego niepotrzebny.

    --
    pozdro
    poreba