  • Data: 2006-01-10 15:33:24
    Temat: Re: gdzie studiować?
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ela " <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dq0f6k$o3e$1@inews.gazeta.pl...

    > dziękuję za tyle odpowiedzi...choć teraz to już mam zamęt w głowie ;) hm,
    > co
    > do UMCS...trochę daleko mam (ponad 700 km) i nikogo w pobliżu, troche
    > chyba
    > bym się bała iść aż tak daleko :/ A co myślicie o Uniwersytecie
    > Szczecińskim?

    Zgadza się, moim zdaniem decydującym czynnikiem jest koszt mieszkania w
    mieście studiowania i dojazdów, chyba że mieszkasz w mieście akademickim,
    wtedy nie ma problemu z wyborem, bo co do poziomu czołówki to nie ma tu
    zasadniczych odstępstw między uczelniami. Natomiast co do Szczecina to
    szczerze mówiąc nie da się wiele powiedzieć, co mówi samo za siebie, ale
    może ktoś ma jakieś miłe wspomnienia :)