eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogdy odbiorca przesyłki kłamieRe: gdy odbiorca przesyłki kłamie
  • Data: 2009-10-27 12:33:45
    Temat: Re: gdy odbiorca przesyłki kłamie
    Od: "Nixe" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał

    >> W jaki sposób rozpatruje się takie sporne przypadki (niekoniecznie
    >> związane z windykacją, ale generalnie, gdy odbiorca twierdzi, że w
    >> kopercie nie było tego, co deklarował nadawca przesyłki)? Czy
    >> defaultowo uważa się, że wysyłający działał w dobrej wierze i wysłał
    >> prawdziwe dokumenty czy też nie jest to takie oczywiste?
    >
    > Art 6 KC.

    "Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego wywodzi
    skutki prawne."
    Czyli co konkretnie? :)
    Nadawca musi udowodnić, że wysłał wezwanie, a nie inny dokument, tak?
    W jaki sposób ma to zrobić?

    Pozdrawiam
    Nixe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1