eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogdy odbiorca przesyłki kłamieRe: gdy odbiorca przesyłki kłamie
  • Data: 2009-10-27 20:30:40
    Temat: Re: gdy odbiorca przesyłki kłamie
    Od: " GK" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(a):

    > Wzywanie dłużnika do uregulowania długu jest tylko dobrą wolą wierzyciela,
    > a nie obowiązkiem.
    W post. gospodarczym?

    > Stąd wezwanie wysłane normalnym listem ma takie samo
    > znaczenie, jak to wysłane listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem
    > odbioru - bo i tak nie wiadomo, co było w kopercie.
    Jeśli podmiot prowadzący działalność gospodarczą otrzymuje pustą kartkę w
    kopercie to powinien próbować wyjaśnić, co kontrahent chciał mu przesłać. Ale
    to tylko pani asesor w gdańskim SR, dwa-trzy lata temu.

    GK


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1