    From: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: garaz / miejsce parkingowe w spoldzielni
    Date: Tue, 21 Jan 2003 09:48:34 +0100
    Sender: z...@p...onet.pl@plus204.polkomtel.com.pl

    "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> wrote in message
    news:04b301c2c09c$213e2ff0$a740200a@zm...
    > :
    > : Wiaze nas ze spoldzielnia umowa najmu w ktorej jest paragraf o
    > : niemozliwosci jej rozwiazania !!!
    >
    > 1) najmu garażu?
    > 2) czy określono terminy wybudowania tego garażu?

    1 Umowa czlonkowska miedzy nami a sp-nia w sprawie budowy mieszkania i
    miejsca parkingowego z 1997.

    Lokale mieszkalne i miejsca parkingowe beda przydzielone Czlonkom
    Spoldzielni na warunkach wlasnosciowego spoldzielczego prawa do lokalu i
    miejsca parkingowego.

    Spoldzielnia przydzieli członkowi lokal spoldzielczy typ, pietro, oraz
    zwiazane z nim miejsce parkingowe .
    Planowany termin przekazania budynku 1999. Koszt budowy miejsca
    parkingowego wynosi 8350

    Tak bylo wstepnie pozniej spoldzielnia wpadla w dlugi, opoznienia,
    zmienilo sie 3 prezesow i wyprodukowano aneks do umowy czlonkowskiej w
    200 kiedy zaczelismy mieszkac.

    Planowany termin przekazania do eksploatacji wielostanowiskowego lokalu
    garazowego okresla sie na 06/2001

    Członkowski koszt budowy miejsca garazowego wynosi 18500 na dzien
    podpisania aneksu. ostateczny czlonkowski koszt spoldzielnia okresli po
    zakonczeniu zadania inwestycyjnego oraz uporzadkowaniu terenu.

    Czlonek zobowiazuje sie do wnoszenia zaliczek na konto spoldzielni na
    wklad budowlany na miejsce garazowe (ostatnia rata wplacona w 2001)

    I kolejny aneks tym razem na Umowe najmu miejsca postojowego
    (tymczasowo)

    Umowa najmu jest zawarta na czas okreslony tj do dnia przekazania
    czlonkowi miejsca postojowego w wielostanowiskowym garazu.

    Umowa najmu nie moze zostac wypowiedziana przez zadna ze stron Moze ona
    jedynie ulec rozwiazaniu w trybie natychmiastowym przed uplywem czasu na
    ktory zostala zawarta:
    a) w przypadku gdy czlonek narusza regulamin korzystania
    b) gdy z winy spoldzielni nie moze korzystac z miejsca postojowego przez
    okres dluzszy niz 14 dni

    &7 Czlonek nie moze dokonac przeniesienia praw i obowiazkow wynikajacych
    z Umowy Najmu poza sytuacja w ktorej dokona zbycia wlasnosciowego prawa
    do lokalu mieszkalnego (teraz mam hipoteke a nie wlasnosc)

    Zbycie wlasnosciowego prawa do lokalu moze odbyc sie jedynie wraz z
    przeniesieniem uprawnien i obowiazkow.
    *******
    Jak zrezygnowac z tej umowy ?

    Pozdrawiam