  • Data: 2003-01-20 14:00:51
    Temat: Re: garaz / miejsce parkingowe w spoldzielni
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Od 2 lat korzystamy z takiego miejsca postojowego ale Sp-nia zaczyna sie
    : znow zabierac za budowe garazu i wzywa do doplat - bylo 18.5 teraz ponad
    : 22 tys za "miejsce postojowe " rozniace sie od tego na zewnatrz tylko
    : dachem bo scian bocznych nie ma.
    :
    : Wiaze nas ze spoldzielnia umowa najmu w ktorej jest paragraf o
    : niemozliwosci jej rozwiazania !!!

    1) najmu garażu?
    2) czy określono terminy wybudowania tego garażu?

    : Czy spoldzielnia - jestem juz czlonkiem wspolnoty moze mnie
    : dalej zmuszac do wykupienia garazu ?

    tego którego nie ma? :)

    napisz coś więcej, a najlepiej zacytuj kawałek umowy z garażem w roli
    głównej.

    pozdr.
    marcin