  • Data: 2006-09-06 11:16:26
    Temat: Re: fv z tpsy i odsetki
    Od: "Gregory" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I nie zainteresowalo cie to czemu?

    nie zapomnialem nie zajmuje sie zawodowo "sciaganiem" FV zajmuje sie czym
    innym i nie mam czasu na "takie glupoty" ze kogos fv do mnie nie doszla, mam
    wszystkich pytac czy wyslali mi fv? to absurd.

    > ) i domaga sie odsetek, uwazam ze
    >
    > Oczywiscie masz dowod na pismie, ze wydales taka dyspozycje co do adresu?

    mam

    > Ten sam regulamin, ktorego znajomosc potwierdziles podpisem.

    > Zadzwonic nie mogles? Poza tym TPSA tez ma kilkadziesiat lokalizacji w
    > calej Polsce. O BL nie wspomne

    że niby pytam czy wystawili mi fv? absurd. kto wydzwania albo chodzi po
    wszystkich mozliwych firmach i pyta czy wystawili mu fv? Kazdy zazwyczaj
    monitoruje swoje platnosci i jak mi ktos nie placi to pytam czemu i oco
    chodzi a nie sprzedaje w "ciemno" naleznosci. Maja moje wpisy do ewidencji
    wiec wiedza jak mnie znalesc, teraz jakos komus sie "nie chcialo" i ja mam
    za to placic? protestuje !!!

    Gregory