  • Data: 2007-11-05 16:06:26
    Temat: Re: fundusz socjalny a malzenstwo
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kober pisze:

    > czy zgodne z polskim prawem jest ograniczenie korzystania z powyzszych
    > korzysci wylacznie dla osob zyjacych w zalegalizowanym zwiazku?

    Litości.

    > czy nie jest to dyskryminacja par, ktore zyja od wielu lat razem, ale nie
    > pobraly sie?

    A przepis nie dotyczy wszystkich? Czy czyjeś konkubiny mogą wejść?
    By mówić o dyskryminacji kogoś dwa podmioty muszą znajdować sie w takiej
    samej (w istotnym zakresie) sytuacji.

    Ja uważam że cały ten fundusz socjalny to jedna wielka dyskryminacja i
    socjalizm.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"