  • Data: 2018-12-29 20:59:43
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > On 2018-12-29, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie. Po prostu nazywam wprost argument "obiecywał".

    Nie, odnosisz sie do czytania badz nie umowy i twierdzisz ze nie czytałem
    co jest kłamstwem.

    Co mam na mysli mowiac o obiecywaniu tez tłumaczyłem i zdaje sie ze nie
    udało nam się ustalic w warstwie teoretycznej - co by było gdyby klient
    udowodnił w sadzie nadmierny optymizm sprzedawcy pokazujac np, nagrana
    rozmowe z tymze.
    Chyba ze czegos nie doczytałem?

    Udało nam sie chyba jednak ustalic fakt parcia na franki (rowniez dlatego
    ze klienci tak chcieli omamieni sukcesem w poczatkowej fazie udzielania
    tychze), wiec wydaje mi sie, ze trudno ten nadmierny optymizm podwazac.

    Mysle ze roznica miedzy nami w tym aspekcie wynika z oczekiwan co do tego
    jak traktowac słowa sprzedawcy.
    Wydaje mi się ze ty, zdroworozsadkowo zreszta, uwazasz, ze cokolwiek
    sprzedawca by nie wciskał to nie ma to w sumie znaczenia bo liczy sie to
    co jest w umowie. Dobrze mysle?
    Ja tu mam troche wyzsze oczekiwania co do uczciwosci ale co zrobic -
    prezentujac moje podejscie trzeba miec w zyciu twardą dupe. :)

    > Kwota którą podajesz jest równie wirtualna jak kwota kredyt + odsetki
    > w przypadku PLN. Nie mają tyle do spłaty. Albo inaczej. Mają na dzień
    > 29.12.2018. Jutro już pewnie będzie to inna kwota. Pojutrze jeszcze
    > inna itp.

    Dokładnie. Ale poniewaz nie mamy szklanej kuli pod reka, to własciwie
    mozemy sie oprzec tylko na tym, co mamy na dzis.

    A na dzis mamy tak:
    - PLnowiec zapłacił do tego momentu duzo mniej niz bank mu mowił podczas
    podpisywania umowy te 7 lat temu. I w razie potrzeby moze dzis spłacic
    reszte i miec swiety spokój.
    -Frankowiec liczac do dzis zapłacil o wiele wiecej niz mu bank pokazywał
    podczas podpisywania umowy. I w razie potrzeby nie ma zadnej szansy
    spłacic kredytu sprzedajac mieszkanie bo musaiłby jeszcze sporo dołozyc
    ze swoich.

    A wszystko to dzieje sie w sytuacji w ktorej chf proponowano ludziom
    dlatego, ze na pln nie było ich stac.

    Dla mnie to sa opary absurdu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."