  • Data: 2007-06-14 04:06:47
    Temat: Re: fotoradar
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    SD wrote:
    > Być może temat był już wałkowany, ale google podpowiada tylko dyskusje z
    > forów tuningowych w stylu "a mnie się wydaje"
    > A teraz do rzeczy
    > Dostalem wezwanie w sprawie zdjęcia z fotoradaru sprzed 1,5 miesiąca
    > Na zdjęciu widać tylko fragment maski samochodu i cały numer rejestracyjny,
    > ale nic więcej - ani twarzy ani naklejki na szybie - po prostu maska,
    > reflektor, tablica rejestracyjna - zdjęcie niezbyt wyraźne, ale numer
    > czytelny.
    > Wstępnie powiedziałem że nie wiem czy to jest mój samochód choć numery ma
> [...]

    Właściliel samochodu ma obowiązek wskazać kto wtedy używał samochodu.

    Ale jeśli osoba, która go używała też go komuś pożyczała i nie pamięta
    komu to ona już takiego obowiązku nie ma.

    Tak więc sprawdź przede wszystkim czy to nie jest ten przypadek.

    Gdyby na zdjęciu była twarz kierowcy to byłoby łatwiej wskazać winnego
    ale jak sprawca jest nieznany, to przecież Ciebie nie bedą karali.

    Piotrek