  • Data: 2004-06-30 09:09:58
    Temat: Re: fotografowanie w knajpie
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak trafisz na znającego prawo, to nawet 100%. 100%, że wezwie, by Cię
    > ukarali mandatę za odmowę sprzedazy towaru wystawionego do sprzedaży
    (karta
    > menu). Czy w praktyce 50% osób Wie o tym, to nie wiem. Tak, czy inaczej
    > bezprawnie wyrzucanemu klientowi przysługuje prawo do obrony koniecznej. A
    > więc jeśli będziesz usiłował poprzeć swoje wezwanie czynem, to morzesz się
    > zdziwić.

    za to ze wczesniej robil zdjecia. Co innego komus zrobic, co innego
    fotografowac pomieszczenie bez zezwolenia.
    Caly czas na tym sie opieramy.
    I ten mandat to sobie w dupe bedzie mogl wsadzic.

    Przeciez zwyklego typa nie wywale bo po co, Zysk mi przynosi. A nie
    odstrasza klientow.

    > I wyrzucasz klientów za to, że mają czerwone skarpetki?

    Nie, nie tak mnie uczono. Pamietam jak mialem praktyke w hotelu Europa w
    Sopocie.
    Grupka mlodziezy siedziala w pokoju i wyrzucala talerze przez okno, co
    chwile
    schodzili do holu glownego i sie awanturowali. Myslisz ze wywalono ich? Nie
    Tak sie w hotelu nie robi, zostala wezwana policja.

    Ale gdy jakas menda przyjdzie i zacznie fotografowac pomieszczenie,bez
    jakiejkolwiek zgody,
    zostanie poproszona o opuszczenie hotelu (w najgorszym przypadku) , itp.

    P.