  • Data: 2004-06-30 10:37:17
    Temat: Re: fotografowanie w knajpie
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    news:cbu01l$2h8$1@inews.gazeta.pl...

    > za to ze wczesniej robil zdjecia. Co innego komus zrobic, co innego
    > fotografowac pomieszczenie bez zezwolenia.
    > Caly czas na tym sie opieramy.
    > I ten mandat to sobie w dupe bedzie mogl wsadzic.

    No cóż, to spotkacie się przed sądem.

    > Nie, nie tak mnie uczono. Pamietam jak mialem praktyke w hotelu Europa w
    > Sopocie.
    > Grupka mlodziezy siedziala w pokoju i wyrzucala talerze przez okno, co
    > chwile
    > schodzili do holu glownego i sie awanturowali. Myslisz ze wywalono ich?
    Nie
    > Tak sie w hotelu nie robi, zostala wezwana policja.

    A dostrzegasz różnicę pomiędzy niszczeniem cudzego mienia, powodowanie
    zagrożenia dla przechodniów i zakłóceniem porządku publicznego (co jest
    zabronione), a robieniem zdjęć (co zabronione nie jest)?

    > Ale gdy jakas menda przyjdzie i zacznie fotografowac pomieszczenie,bez
    > jakiejkolwiek zgody,
    > zostanie poproszona o opuszczenie hotelu (w najgorszym przypadku) , itp.

    A poprosić Ci jak najbardziej wolno. Z tym, że jak to bywa z każdą prośbą,
    to niekoniecznie musi zostać wysłuchana.