  • Data: 2004-07-06 07:09:53
    Temat: Re: fotografowanie w knajpie - prosba
    Od: arcz<a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tez mam prosbe o konkretny przepis regulujacy te kwestie...
    Mam caly czas problem z 'zakazem fotografowania' - jestem
    architektem i bardzo czesto fotografuje interesujace mnie budynki.
    Zawsze sprawdzam, czy przypadkiem na scianie nie wisi symbolik
    zakazu jak np. na obiektach nalezacyhc do wojska i jesli czegos
    takiego nie ma, zaczynam pstrykac. Wtedy podbiega
    ochroniarz/policjant/sprzataczka:)/administrator z wielkim krzykiem ze
    nie wolno tu robic zdjec (co ciekawe, dotyczy to glownie Warszawy, tam
    strznicy sa WSZEDZIE i wszedzie sie czepiaja. Kiedy prosze o podanie
    przepisu, ktory zabrania mi robienia zdjec (uwaga: takze z ulicy!)
    mowia: nie wolno i juz i wywalaja mnie z budynku. No i wlasnie wtedy
    przydalby mi sie kawalek kodeksu, zeby takiego nadgorliwego pana
    zalatwic jakims paragrafem... obawiam sie tylko, ze mnie z tym
    paragrafem wysle do administracji budynku, a to dosc upierdliwa
    sprawa biegac sie tlumaczyc kiedy akurat zainteresowal mnie jeden
    detal wrrr...
    Pozdrawiam
    Arcz

    -> http://usenet.pomocprawna.info