  • Data: 2004-06-30 05:56:41
    Temat: Re: fotografowanie w knajpie
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    news:cbrt83$ch2$1@inews.gazeta.pl...

    > a po co wzywac, Pan juz musi wyjsc, Pana nie obslugujemy.
    >
    > A wtedy jest 50 % szzansy ze znajdzie sie powod by policje wezwac :)

    Jak trafisz na znającego prawo, to nawet 100%. 100%, że wezwie, by Cię
    ukarali mandatę za odmowę sprzedazy towaru wystawionego do sprzedaży (karta
    menu). Czy w praktyce 50% osób Wie o tym, to nie wiem. Tak, czy inaczej
    bezprawnie wyrzucanemu klientowi przysługuje prawo do obrony koniecznej. A
    więc jeśli będziesz usiłował poprzeć swoje wezwanie czynem, to morzesz się
    zdziwić.

    > A ja hotelarz jestem nie prawnik :)

    I wyrzucasz klientów za to, że mają czerwone skarpetki?