  • Data: 2024-07-16 05:19:51
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > Jednak co do zasady się zgadzam, że publikowanie wizerunków swoich (czy
    > cudzych) pociech jest co najmniej dziwne. Masz filmik z wakacji, to
    > fajnie, pokaż cioci, wujkowi gdy przyjdą na kawę.

    Jak są głównym elementem filmu to zgoda, ale co jak się jakiś dzieciak
    zapodział gdzieś w tle? Filmujesz sobie coś innego, a w tle przechodzi
    (albo nawet bawi się) dziecko. Nie zoomujesz na nie, nie kadrujesz, po
    prostu sobie tam jest, a ty filmujesz i publikujesz film, który dotyczy
    czegoś innego. Ja nie widzę w tym nic złego (ani niezgodnego z prawem,
    choć kto wie, czy jest zgodne z wytycznymi youtube czy tam czegoś).

    --
    Co myśli żaba tuląc się do jeża?
    - Miłość jest cierpieniem.