  • Data: 2007-08-28 16:53:10
    Temat: Re: fotobasia.pl - czy tak można?
    Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Sie, 07:43, "JanKo" <b...@m...inv> wrote:
    > iksiks nadaje:

    > Myślę że "iksiks" to przykrywka konkurencji.

    Ma ten sam problem tylko ja czekam dopiero tydzień, i nie jestem z
    konkurencji.
    Ten sklep z tego co widzę od jakiegoś czasu ma problemy z płynnością
    wysyłek, czytałem ich wcześniejsze opinie i nic nie można było im
    zarzucić.

    Zmówiłem EOS 400D kit, 20.08.2007 po 3 dniach zadzwoniłem sie zapytać
    co z moją przesyłką po dłuższym ślęczeniu przy telefonie udało mi się
    dodzwonić :), tylko pani poinformowała mnie że w regulaminie jest 10
    dni na wysyłkę i nic nie moze zrobić nawet nie poinformowała mnie z
    jakiego dnie są w tej chwili realizowane wysyłki, na jakie opóźnienie
    mam się przygotować.
    Po kolejnych 2 dniach jak nic nie ruszyło wysłałem do nich maila, i o
    dziwo dostałem odpowiedź po 4 godzinach, z informacją Że realizacja
    zamówienia może sie przedłużyć w związku z kończącą sie promocją
    canona mają dużo zamówień i się nie wyrabiają. Ale co to mnie obchodzi
    niech zatrudnią więcej pracowników, to jest wolny rynek (w przypadku
    tej firmy to dosłownie "wolny"), słabsze firymy pewnie z niego
    wypadną, tylko szkoda że klienci na tym tracą (przynajmniej nerwy)

    Dalej oczekuję na sprzęt