eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofotobasia.pl - czy tak można? › Re: fotobasia.pl - czy tak można?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "JanKo" <b...@m...inv>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotobasia.pl - czy tak można?
    Date: Thu, 23 Aug 2007 07:39:29 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <faj6rp$p50$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dhz39.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1187847866 25760 83.23.207.39 (23 Aug 2007 05:44:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Aug 2007 05:44:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:482054
    [ ukryj nagłówki ]

    iksiks nadaje:

    > witam,
    >
    > na poczatek napisze, ze nie polecam sklepu fotobasia.pl
    > zamowilem towar za ponad 6000 pln i czekalem, czekalem, czekalem....
    >
    > nie moglem sie dodzwonic ani domejlowac..... w koncu jakos mi sie
    > udalo.
    >
    > okazalo sie ze towaru niet, zrezygnowalem z zamowienia: i na pytanie
    > kiedy oddadza kase uslyszalem: w centrali nie powiedzieli, poprosilem
    > o telefon do centrali: nie moga udzielac takich informacji.
    >
    > w koncu jakims cudem dostalem przesylke (ta z ktorej zrezygnowalem);
    > czytajac opinie o sklepie (i tu sie przyznam ze zaluje, iz nie
    > zrobilem tego wczesniej) dostalem przerazenia. wielu ludzi zostalo w
    > ten sam sposob potraktowanych.
    >
    > Tak jak i inni "klienci" tegoz przecudnego "pseudosklepu"
    > stwierdzilem ze sprzet pochodzi z niemiec.
    >
    > i tu moje pytanie: jak zmusic sprzedawce aby dostarczyl mi polska
    > instrukcje obslugi, oryginalne plyty z oprogramowaniem (dostalem
    > nagrane zwykle cd) oraz karty gwarancyjne polskie lub ogolnoswiatowe?
    >
    > albo jakiego uzyc argumentu aby odeslac sprzet i dostac od razu kase
    > od sklepu?
    >
    > i czy jest jakas mozliwosc zmuszenia ich do prawidlowego spelniania
    > obowiazków sprzedawcy?
    >
    > odpiszcie, bo mam kilka dni na zwrot sprzetu...
    >
    > zalamka
    >
    > iksiks


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1