  • Data: 2003-10-14 20:14:54
    Temat: Re: firmy ubezpieczniowe oszukują i nie informuja ?
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz Stadnik wrote:
    > Warszat, który ma podpisaną umowę z Wartą dostał koszty które zwórci
    > im firma ubezpieczeniowa i wyliczone za pomoca kosztorysu, czyli ok. 2tys
    > z amortyzacja (co jest równoważe z tym zeby sobie kupić częsci 4 letnie)
    > Warsztat ma związane ręce jeśli musi wymienić takie drzwi na nowe,
    > bo gdzie mają znaleść takie drzwi?
    Chwila moment. Jak się umówiłeś z ubezpieczycielem?
    Jeżeli była to bezgotówkowa forma naprawy to niejest to twój problem -
    jest to kwestia rozliczenia ubezpieczyciela i warsztatu, z którymma
    umowę (dopuszczam możliwość, że warsztat próbuje jeszcze podstrzyc
    klienta dodatkowo).
    Jeżeli zgodziłeś się na tzw. kosztorys (czyli wypłatę wg oszacowanej
    wartości likwidacji szkody) to faktycznie masz problem.
    Nie wiem, jak w praktyce wygląda możliwość zmiany wyceny - ja się np. po
    wstępnych oględzinach umówiłem z likwidatorem na drugie - po rozebraniu
    pogniecionego autka i wtedy dokonał ostatecznej oceny.

    --