  • Data: 2003-10-14 14:06:36
    Temat: Re: firmy ubezpieczniowe oszukują i nie informuja ?
    Od: Lukasz Stadnik <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Oct 2003 10:31:03 +0000 (UTC)
    Andrzej<i...@o...pl> wrote:

    > Witaj! Moim zdaniem jest tak - skoro firma podjęła się we własnym
    > zakresie naprawy tego auta - powinieneś dostać je do ręki naprawione,
    > bez żadnych dopłat!!! To dopiero naciągacze!!! Ale Warta i inne
    > mniejsze firmy jest znana z takich praktyk. Jeżeli natomiast

    Warszat, który ma podpisaną umowę z Wartą dostał koszty które zwórci
    im firma ubezpieczeniowa i wyliczone za pomoca kosztorysu, czyli ok. 2tys
    z amortyzacja (co jest równoważe z tym zeby sobie kupić częsci 4 letnie)
    Warsztat ma związane ręce jeśli musi wymienić takie drzwi na nowe,
    bo gdzie mają znaleść takie drzwi?

    > zdecydowałbyś się na rozliczenie szkody kosztorysem - to (dotyczy to
    > wyłącznie części do wymiany) oczywiście - każda firma potrąci
    > amortyzację. Daję przykład: masz zakwalifikowane do wymiany drzwi,
    > ale Twoje auto ma 4 lata - wg prawa firma jest zobowiązana do
    > pokrycia szkody rzeczywistej - czyli wylicza wartość nowych drzwi i
    > potrąca od tego zużycie. Ale powtarzam - dotyczy to tylko rozliczenia

    To w takim razie mogę do szkody rzeczywistej zaliczyć to, że mój
    samochód jest teraz o ok. 10% mniej wart na ryknku niż przed wypadkiem?

    8

    Dzięki, poczytam.