  • Data: 2006-08-18 14:13:25
    Temat: Re: firma windykacyjna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Goomich wrote:

    > Ten artykuł mówi o umowach nie uregulowanych innymi przepisami, a nie
    > przedawnieniu. Usługi telekomunikacyjne są uregulowane innymi przepisami,
    > więc przepisy o zleceniu nie mają zastosowania.

    Ale za to w Prawie Telekomunikacyjnym jedyny termin przedawnienia to rok
    i dotyczy roszczeń o odszkodowanie za przerwę w dostawie usług...

    OK, to może tak: czy są jakieś wyroki "najwyższej instancji" precyzujące
    interpretację? "Oficjalne" komentarze?

    Bo o ile mi wiadomo (informacje - stąd i z dwóch czy trzech innych
    źródeł - od paru osób, które powołały się na przedawnienie) to czasami
    przedawnienie jest uznawane po 2 latach, a czasami dopiero po trzech...