  • Data: 2008-03-26 17:35:34
    Temat: Re: firma nie płaci za fakturę - jakieś pomysły na takich?
    Od: Marcin Piekarski <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Nie chcę zakładać nowych wątków a ten najbardziej pasuje do mojego problemu:
    Moja firma A sprzedała drugiej firmie B towar na kwotę 900 zł w dniu
    06.12.2007 FVAT była na przelew z terminem płatności 14 dni.
    Klient po kilku upomnieniach telefonicznych w dniu 21.01.2008 opłacił
    Fakturę na kwotę 440,00 zł (pozostało 460,00) . Następne przypomnienia
    telefoniczne nie przynosiły skutku. Klient za każdym razem twierdził ze
    już robi przelew i że dziś będą pieniążki a innym razem twierdzi ze
    niema nic na koncie jak tylko pojawi się kwota od razu robi przelew. W
    dniu 04.03.2008 wysłaliśmy pisemne wezwanie za potwierdzeniem odbioru do
    uregulowania należności korzystając ze wzoru ze strony KRD. W dniu
    dzisiejszym 26.04.2008 Wrócił do nas list z informacją że adresat nie
    zgłosił się po przesyłkę i nie podjął jej w Terminie.

    Co proponujecie dalej zrobić ?
    ewentualnie czy ta kwota nie jest za mała do zgłoszenia tego - sąd/firmy
    windykacyjne.

    Dzięki za wszelkie wskazówki.