    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: firma Europark - legalnosc
    Date: Sat, 20 Nov 2010 15:48:53 +0100

    Dnia 2010-11-20 14:30, Użytkownik spp napisał:

    > Hmm, a jeżeli ma go w użytkowaniu wieczystym? Albo jako dzierżawę? ;)

    Nie napisze jak skończyła sie sprawa w sadzie bo nie jestem stroną
    i nie dostanę informacji kiedy będzie, mogła już być.
    Co do własności to policjant który przyjmował zgłoszenie od razu
    powiedział że za te miejsca nie mogą pobierać legalnie opłaty.
    Deweloper lub spółdzielnia wyrolowała ich pozwalając zapłacić
    za ileś miejsc parkingowych ale formalnie nie są one własnością
    tych firm. Zresztą one nie tyle próbują zarabiać na tych miejscach
    tylko chcą odstraszyć parkujących nie będącymi ich klientami.