eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofalszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia › Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    From: "idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Date: Sat, 16 Jul 2005 21:51:31 +0200

    Użytkownik "blas" <m...@d...com> napisał w wiadomości
    news:xNQBe.16$YD3.7@trndny03...
    > bylam, i odruchowo analizuje takie szczegoly. STWIERDZAM, ze na stacjach
    > ktore widzialam, a widzialam pare, drogi ewakuacyjne sa wystarcajace dla
    > przeprowadzenia w fgodzinach szczyty szybkiej i zorganizowanej ewakuacji.

    No, tak, wiedziałam, że koledzy (i koleżanka Kira) o jednym, a Ty - o
    drugim....

    "Zorganizowana ewakuacja" = "ewakuacja bez paniki"

    No, to wróćmy do momentu "ewakuacja może wywołac panikę" i prosze
    przedstawić jeszcze raz argumenty (bez gadania, że drogi ewakuacyjne są
    wystarczające do przeprowadzenia zorganizowanej ewakuacji, bo zorganizowana
    ewakuacja to pobożne zyczenie służb)

    Monika