    From: " " <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fałszywe oświadczenia/zeznania
    Date: Mon, 29 May 2006 13:40:37 +0000 (UTC)

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Dlatego że pisanie bzdur jest raczej powodem do leczenia się
    > psychiatrycznego (przez piszącego), a nie do bezsensownych postępowań
    > sądowych. Nie słyszałeś zasady że choremu (psychicznie) trzeba ustępować?
    > Pomyśl co osiągniesz przez to że po procesujesz się ze swoją ciotką o
    > rzekome zniesławienie? 300 zł w plecy + stres. Warto?

    Nie słyszałem o tym, że choremu psychicznie nalezy ustępować. Wydaje mi się,
    że raczej należy takich leczyc.
    wiesz, mnie też najłatwiej przyjąć wersję, ze ciotka jest chora psychicznie,
    ale to do niczego nie prowadzi, co gorsza - panie w urzędzie miasta łykają
    bajeczke o biednym dziadku nękanym przez złego wnuczka, podobne argumenty
    ciotka przedstawia w pismach do sądu - oskarża mnie o znęcanie się nad
    staruszkiem, a tymczasem nikt nie zauważa faktu, że dziadek wyrzucił z
    mieszkania dopiero po tym, jak mu je wyremontowałem