  • Data: 2008-04-28 19:02:06
    Temat: Re: faktura za zakupy
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w grę wchodzi tylko wysyłka - to była sprzedaż wysyłkowa i wystawił błędnie
    > fakturę mimo, iż podałm prawidłowe dane

    Tak jak napisałem - sprzedawca nie ma obowiązku w przytoczonej sytuacji wysłać
    do Ciebie faktury, ma jedynie obowiązek wystawić. Nic nie stoi oczywiście na
    przeszkodzie, by wysłał taką fakturę za opłatą. Niektóre firmy mają takie
    pozycje w swoich cennikach. Nie ma też znaczenia czy kupiłeś w punkcie sprzedaży
    czy wysyłkowo.

    Zawsze jednak możesz ją odebrać w siedzibie sprzedawcy. Możesz o to poprosić
    kogoś znajomego (nawet z netu) by odebrał za Ciebie i Ci ją przekazał.