  • Data: 2003-01-21 08:56:55
    Temat: Re: facet to świnia
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli twoja kolezanka zaszla w ciaze biorac tabletki to oznacza, ze brala
    > je nieregularnie. Po prostu zapomniala jednej i organizm wyzwolil sie z
    > chemii ;)

    Tego nie neguje, mogła nie tyle zapomnieć co przekroczyć o kilka godzin
    czas,
    nie jestem jej aniołem, ani nie zaszła ze mną ;))))))
    A teraz poważnie, odpowiedz mi na pytanie, potrafisz podać
    100%-wy środek antykoncepcyjny?

    Prezerwatywy są skuteczne, ale nie dają 100%
    Tabletki o których przynajmniej ja czytałem są skuteczne, ale nie ma
    gwarancji 100%
    Stosunek przerywany też jest w miarę skuteczny, no tu już trudno mówić o
    100%,

    Nie podaję tu konkretnych statystyk ponieważ nie pamiętam, ale wiem na 100%
    że nie spotkałem
    się z 100%-wym zabezpieczeniem co nie oznacza że takowego nie ma i dlatego
    proszę wskaż mi taki środek wraz z potwierdzeniem.

    Pozdrawiam

    Darek