  • Data: 2003-01-21 13:58:19
    Temat: Re: facet to świnia
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co ma Twoja odpowiedz wspolnego z tematem ?
    > Ja odpowiedzialem na list o metode stuprocentowa. Ale Twoje pytanie ... no
    > nie wiem do czego przykleic.

    Czekaj, a poważną odpowiedzią na pytanie o 100% antykoncepcje jest
    kastracja?
    To ma być antykoncepcja ;)

    > Ale skoro chcesz to odpowiem
    > Po pierwsze nie musze sypiac na prawo i lewo ( i wiem z kim mam dziecko),

    źle zinterpretowałeś, nic takiego nie napisałem. Zresztą antykoncepcja
    chyba nie tyczy się tylko ludzi lubiących przygody, ale również
    żyjących w stałym związku i będących sobie wiernymi.

    >po
    > drugie mam staly zwiazek, po trzecie zabezpieczam sie "jedynie slusznym
    > zabezpieczeniem"

    no więc własnie na to chciałem poznać odpowiedz co Twoim zdaniem jest tym
    jedynym
    słusznym sposobem, bo kastracja, wstrzemięźliwość to trochę nie z tej ziemi
    sposób ;))). Sam musisz przyznać ;))

    > ... jakim ... moja tajemnica ...

    ok. Nie będę wścibski, ale sam odpisałeś.

    Pozdrawiam

    Darek