    From: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.sci.psychologia
    Subject: Re: expert sam o sobie
    Date: Tue, 20 Aug 2002 23:34:54 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@chello062179023073.chello.pl

    Użytkownik wrote:

    > Ale nie o to chodzi. Chodzi o watek echelonu w powiazaniu z naszym
    > trollem.

    Ja chyba mam jakieś spaczone poczucie humoru, bo mnie nie bawią jego
    teksty... ;-(

    > Ja nie potrafie, po kazdym takim ataku
    > cierpie ale jedyna alternatywa jest sie odciac, zamurowac, nie
    > wychodzic na ulice itd. itd. Co zreszta nie zabezpiecza nas przed
    > zlymi ludzmi, zawsze moze jakis zadzwonic :-)

    :-) są IMO inne sposoby niż wycofanie...

    > Ehh...Internet odcina nas od mozliwosci odplaty i wychodzi na to, ze
    > jedyne mozliwe reakcje to na zlo reagowac zlem albo sie uodpornic. Ja
    > niestety naleze do 3 grupy :-/

    agresja czasami jest dobra, jak Ci ktoś daje w mordę to warto mu oddać
    (choć to już bójka według naszego durnego prawa)...

    Ale taki atak słowny? Po co odpłacać? Bo zabolało? Więc trzeba sprawć,
    by nie bolało...

    > To co napisales w kontekscie echelonu raczej sklania mnie do tego
    > pierwszego :-)))

    IMO jednak dystans....
    albo habituacja :-)

    > Dokladnie.

    To dlaczego twierdzisz, że poczułby się urażony?

    > Wiesz, tylko wygodnie sie uloze...i moze jak odpuscimy juz grupie
    > pl.soc.prawo.

    Nie wiem jak zrobić, żeby poszło tylko na psychologię :-(

    > Ojej...to zaraz. W sprawie trolla patrzysz na caloksztalt - a tutaj
    > jedynie pracodawca jest winien?

    Kto zwolnił? Pracodawca.
    Jeżeli pracodawca wierzy komuś, kto mu nie przedstawia dowodów, to
    niestety jest niekompetentny...

    > To IMHO wykret :-)

    Wiesz, wolałbym ich jednak nie mieć...

    Pozdrowienia,