  • Data: 2009-03-09 12:43:28
    Temat: Re: era
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Decter pisze:

    > Jak Ci wyślę sesemesa że zawieramy umowę kupna twojego mieszkania
    > lub auta za złotówkę i nie odpowiesz w ciągu 3,5 sekundy "NIE" to rozumiem
    > że umowa jest wazna?

    Pewnie :)
    Tylko pokaż mi regulamin uprawniający cię do takich działań, który
    zaakceptowałem.

    Pomijąc już to, to jak znam życie, pierwszego mms zaakceptowałeś,
    potwierdzając to sms/mms, itp. Złożyli ci ofertę ty ja przyjąłeś, nie
    przeczytałeś regulaminu promocji i bach. Kolejny leń/głupek/produkt
    edukacyjny współczesnej szkoły [odpowiednie skreślić] ustrzelony.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars