  • Data: 2005-05-23 12:43:41
    Temat: Re: energetyka, slupy w polu
    Od: Andrzej <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    reiro napisał(a):
    > Tak sie sklada, ze mam niewielka dzialke pod warszawa. Zadko tam
    > jezdze, gdyz jest ona dzierzawiona przez jednego z rolnikow. Tak sie
    > sklada, ze gdy ja odwiedzilem okazalo sie ze na srodku stoi slup
    > sredniego napiecia. Nikt nie pytal mnie o zgode. Co moge z tym zrobic?
    > Czy mam prawo zadac usuniecia slupa?

    Słup na 99% jest własnością ZE (STOEN, Warszawa-Teren itp.) ale jak by
    mnie cos takiego spotkało to bym zaczął od wydziału architektury i
    budownictwa w starostwie i zapytało:
    - kto jest właścicielem tego słupa;
    - kto wybudował słup;
    - kto podpisał oświadczenie o dysponowaniu nieruchomością na cele
    budowlane i na jakiej podstawie (powinno być wpisane w oświadczeniu);

    Jeśli linia pojawiła sie niedawno to być może urzędnicy jeszcze
    pamiętają sprawę i sie szybko uporają z twoimi pytaniami.

    Po uzyskaniu tych informacji dopiero bym myślał co robić dalej.