  • Data: 2005-05-23 15:19:29
    Temat: Re: energetyka, slupy w polu
    Od: reiro <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 May 2005 15:19:16 +0200, Andrzej R.
    <a...@n...pl> napisał:

    > 1) Sprawd 1/4 na mapach naniesienie s?upa i linii
    > 2) W tzw. geodezji dat? naniesienia na mapy. Naniesienie odbywa si? na
    > podstawie inwentaryzacji (robi geodeta). Kto i kiedy robi?
    > inwentaryzacj?.
    > 3) We w?a?ciwym starostwie dotrzyj do dokumentacji budowy linii. Tam
    > powinna
    > byae zgoda w?a?ciciela dzia?ki. Zgoda mog?a byae wyra?ona duuuu?o wcze?niej
    > (poprzedni w?a?ciciel dzia?ki) i czasami o takich rzeczach si? zapomina.
    > Je?li jest zgoda - pogód 1/4 si? z losem.
    >
    > Je?li zgody nie by?o, to :

> [...]

    Dzieki za informacje. Postarams ie dotrzec do potrzebnych dokumentow.
    Jestem jednak prawie pewien,
    ze zgody nie bylo.

    Mam jeszcze jedno pytanie. Jakis tydzien temu przyszla do mnie informacja
    z urzedu miasta i gminy,
    na terenie ktorej znajduje sie dzialka z informacja o planie
    zagospodarowania terenu. W plasnie jest przeciecie mojej dzialki droga.
    Samo przyjecie do wiadomosci takiego czegos nie jest rozumiane jako moja
    zgoda na nieodplatne udostepnienie dzialki na cele budowy drogi, prawda?