  • Data: 2007-10-15 12:44:28
    Temat: Re: emerytura pracownika - błąd pracodawcy
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 12:31:35 -0000, Wiola napisał(a):

    > Kiepsko się z tym wszystkim czuję. Mam poczucie że to ja powinnam mu
    > wyrównać straconą kwotę :I.

    A kto podpisuje się pod wnioskiem o emeryturę?
    Kto występuje?
    Czy Ty chcesz ponosić odpowiedzialność jak jakiś kolo nie dostarczy Ci
    świadectw pracy za jakiś okres, które potem w cudowny sposób znajdzie?
    Czy na prawdę każdemu trzeba podcierać tyłek?
    To interes "pracownika" który się stara o jakieś świadczenie - sprawdzenie
    czy jet komplet dokumentów. No chyba że jest to osoba ubezwłasnowolniona ;)