    From: "michael" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: email z groźbami ??
    Date: Fri, 28 Mar 2003 12:19:41 +0100

    Użytkownik "Andrzej Trafor" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:b5vcgn$cul$1@absinth.dialog.net.pl...

    > To "ich" sprawa powinni to udowodnic i postawic zarzuty albo po zlozeniu
    > wyjasnien przez *michaela* oddac komputer i przeprosic. (niestety wiemy
    > obaj, ze to utopia)

    tutaj was zaskocze... po zlozeniu wyjasnien i przesluchaniu na policji po
    kilku dniach oddali mi kompa i zabrali sprzet sasiadowi z ktorego "wyszedl"
    ten email. panowie policjanci grzecznie mnie przeprosili ale... to nie
    wszystko, poinformowali mnie takze ze jesli nie udowodnia winy sasiadowi to
    osoba odpowiedzialna za wyslanie tego listu bede ja :) poniewaz łącze jest
    na mnie... tez ciekawie prawda?

    > I wrocilismy do punktu wyjscia. Dlaczego w ineresie *michaela* jest
    szybkie
    > wyjasnienie sprawy, a nie jest w interesie organow scigania, by jak
    > najpredzej zwrocic komputer.
    >
    > --
    > Trafor

    dzieki wszystkim za rozwiniecie tematu i czekam na dalsze posty
    michael