    From: Paul <e...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: e-sad działa?
    Date: Fri, 08 Jan 2010 19:03:21 +0100

    W dniu 2010-01-08 18:52, Zbynek Ltd. pisze:
    > Łoooooo, a jak wyglądał proces założenia? U mnie po wpisaniu
    > wszystkiego i kliknięciu "Wyślij" nic się nie dzieje. Tylko znika
    > hasło i pojawia się nowy kod do wpisania. Żadnego komunikatu. Po
    > naciśnięciu "Drukuj" otrzymuję pdf-a ze swoimi danymi.
    >
    > Szumne deklaracje coś głosiły, że w pierwszej dekadzie stycznia
    > będzie już można składać pozwy. To jeszcze zostały 2 dni :-D
    > "Chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zwykle."

    Hmm, mi po kliknięciu Wyślij napisało, że konto zostanie aktywowane w
    ciągu dwóch dni.

    Sprawdź czy masz włączoną akceptację cookies.
    Spróbuj też może z innej przeglądarki.

    Od strony technicznej to ta strona jest 10 lat za murzynami.
    https://www.e-sad.gov.pl/Subpage.aspx?page_id=18 - kliknij Polityka
    Certyfikacji - musisz zapisać plik na dysku, dodać rozszerzenie pdf i
    dopiero możesz to otworzyć.
    poklikaj trochę w różne linki, w pewnym momencie zamiast strony
    zobaczysz kod html wypluty na stronę, po odświeżeniu strony będzie ok.
    linki w postaci javascript:, a jak chcę kliknąć rolką i otworzyć stronę
    w nowej karcie to co?

    ktoś powinien za tą stronę zawisnąć na jajach, ale to jest Polska,
    pewnie jakiś znajomy królika dostał grubą kasę za zrobienie tego gówna.