  • Data: 2011-08-15 10:11:09
    Temat: Re: e-sad drobny blad
    Od: Pendrive <P...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-15 11:32, Pendrive pisze:

    > a jak to zrobic, da sie na tym etapie jak wisi w zlozonych i oplaconych
    > , czy dopiero jak sie zglosza do mnie ?

    dorba znalazlem, wybralem wniosek w sprawie napisałem w Przedmiocie:
    Sprostowanie oczywistej omylki pisarskiej i w tresciL Prosze o
    sprostowanie oczywistej omyłki pisarskiej w uzasadnieniu pozwu zamiast
    zdania XXX powinno byc YYY

    mam nadzieje ze jest dobrze

    pozdrawiam
    ps.
    coraz bardziej mi sie podoba ten e-sad tylko straszna szkoda ze nie
    mozna dodawca zalacznikow (skan umowy, faktury itp)