  • Data: 2007-09-04 06:30:59
    Temat: Re: dzwonienie za darmo z budek telefonicznych a prawo
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ueftq4-v1j.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Primo: mylisz pojęcia.

    nie wydaje mi sie, kradniesz impulsy

    a jazda na gape to co jest wg ciebie?

    > Secundo: jak np. wezmę coś bez płacenia, bo np. będę przekonany, że to
    > jakaś promocja albo coś (zdarzają się), to w razie gdyby się okazało, że
    > to jakieś nieporozumienie - towar z reguły mogę oddać. I sklep nie
    > straci. A jak oddać te wirtualne "impulsy"? Jak ktoś zapłaci normalną
    > cenę, to ten "sklep" nie tylko nie straci, ale zarobi - i to solidnie.

    zapominasz o jednym tu nie ma mowy o nieporozumieniu tylko o swiadomy
    dzialaniu, budka telefoniczna jest stworzona po to, aby z niej dzwoniac
    placic, niezaleznie czy to bedzie moneta, karta chipowa wydana przez
    wlasciciela czy karta kredytowa, wystukanie kodu jest swiadomy dzialaniem,
    ktos kto to robi wiej po co to robi, wie jak ten kod dziala i wie ze nie
    powinien tego robic bo powinien zaplacic, zwykle zlodziejstwo i tyle