  • Data: 2003-01-24 23:55:28
    Temat: Re: dziobas pyta bo jest glupi i nie chce bladzic...
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sandra napisa_(a):

    > biore i co zmusisz ją ? jakimi środkami?

    A to taki problem przeprowadzić badanie dziecka?

    > art. 70§1 k.r.o

    Tam jest o zaprzeczeniu ojcostwa...

    > Ten przepis miał sens, gdy ustalenie ojcostwa nie było w
    >
    > niby jak ? chętnie posłucham ...

    A badanie DNA nie ustali ojcostwa? Gdy pisano kodeks nikt o takim nie
    śnił.

    > chętnie posłucham o możliwościach...

    Jak już pisałem - wniosek do TK, przepis jest niekonstytucyjny co
    najmniej od wejścia w życie obecnej konstytucji, wyrok to tylko
    stwierdza.

    KG