  • Data: 2003-01-16 21:06:58
    Temat: Re: dziobas pyta bo jest glupi i nie chce bladzic...
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL> szukaj wiadomości tego autora

    > masz racje nie może...

    Dobrze mysle? Moge uznac dziecko jak sie matka zglosi do USC, jezeli sie
    nie zglosi to co moge zrobic, czekac az matka zarzada sadowego uznania
    ojcostwa? A jak sie nie zglosi i i bedzie sadowego uznania ojcostwa?

    > jeśli ta "wariatka" jest chora psychicznie to duże,
    > przypadki / chorych psychicznie bądź osob upośledzonych /.

    Nie jest chora psychicznie tylko tak mi sie napisalo.

    > nie jestem alfą i omegą ... od matki zalezy czy dojdzie do uznania
    > bezposrednio w USC czy też przez sądowe ustalenie ojcostwa,które może
    > wnieść matka lub dziecko art.84§1 k.r.o a także prokurator

    Droga alfo i omego:-) to kiedy najlepiej jest zrobic test? I czy bede
    musial za niego zaplacic?