  • Data: 2008-11-24 08:04:49
    Temat: Re: dziecko urodzone w samolocie, miejsce urodzenia
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 23 listopad 2008 23:23
    (autor czoper
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ggcl95$4e$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Jest taka rubryka w formularzu i jak na razie nikt ani myśli się jej
    > pozbywać.

    A najwyższy czasz.

    > Pozostaje też kwestia obywatelstwa, w krajach gdzie obowiązuje prawo
    > ziemi.

    No więc to jest osobna kwestia.

    a) Jak urodziło się w RPA to ma mieć obywatelstwo RPA?
    b) Obywatelstwa też się powinno znieść... Po co one komu?

    --
    Tristan