  • Data: 2011-04-28 12:06:44
    Temat: Re: dziecko a zawieranie umów przez internet...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Taaa, już poczytałem co nieco :)

    Młodego trochę postraszyłem (pismo od pobieraczka mu przekazałem, żebyście
    widzieli jego minę :)
    , ale nie będę lał gówniarza, bo generalnie nie mam z nim problemów, taki
    można powiedzieć - wypadek przy pracy...
    Kiedy chce się rejestrować w jakimś serwisie (np. z grami czy coś), to
    przychodzi pytać.
    Nie wiem, czy wtedy też nie przyszedł, a ja spojrzałem na szybko i
    powiedziałem, że OK.
    Taka wersja zdarzeń nie jest wykluczona, heh.

    W każdym razie dziękuję za wszelkie info, i obym z takimi problemami tylko
    musiał tu szukać porady... :)